Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dubovská, Patrícia (Dissertant)
Other Authors: Bartók, Ottó (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 77 s. (115 377 znaků)

Cover

LEADER 01499ntm a22004337u 4500
001 zp52655
041 |a cze 
100 1 |a Dubovská, Patrícia  |4 dis 
245 1 0 |a Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě 
246 |a Rebranding Concept and its Implementation in the Selected Company 
260 |c 2020 
300 |a 77 s. (115 377 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a branding 
653 |a rebranding 
653 |a hodnota značky 
653 |a marketing 
653 |a SWOT analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a sociální sítě 
653 |a brand 
653 |a branding 
653 |a rebranding 
653 |a brand equity 
653 |a marketing 
653 |a SWOT analysis 
653 |a benchmarking 
653 |a social networks 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bartók, Ottó  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47483  |y Plný text v Digitální knihovně UTB