Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Antošík, Patrik (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Miloslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 66 s. (107 191 znaků)

Cover

LEADER 01437ntm a22003857u 4500
001 zp52651
041 |a cze 
100 1 |a Antošík, Patrik  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti 
246 |a The Analysis of Marketing Communication Campaign in the Selected Company 
260 |c 2020 
300 |a 66 s. (107 191 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a SWOT analýza 
653 |a benchmarketing 
653 |a marketing 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a marketing communication 
653 |a promotion 
653 |a SWOT analysis 
653 |a benchmarking 
653 |a marketing 
653 |a marketing tools 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Miloslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47482  |y Plný text v Digitální knihovně UTB