Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Konvičná, Denisa (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 78 s., 5 s. příloh (99 310)

Cover

LEADER 01555ntm a22003857u 4500
001 zp52625
041 |a cze 
100 1 |a Konvičná, Denisa  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně 
246 |a The Analysis of Marketing Communication of the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín 
260 |c 2019 
300 |a 78 s., 5 s. příloh (99 310) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketing ve vzdělávání 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingová komunikace fakulty 
653 |a SWOT analýza 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing in Education 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Marketing Communication of the Faculty 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a Questionnaire Survey 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45134  |y Plný text v Digitální knihovně UTB