|
|
|
|
LEADER |
01313ntm a22003497u 4500 |
001 |
zp52555 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Mišunová, Veronika
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Role výchovného poradce na základní škole pohledem třídních učitelů
|
246 |
|
|
|a The Role of a Guidance Counselor at a Primary School from the Perspective of Class Teachers
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 69 s. (13 504 znaků).
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Výchovné poradenství
|
653 |
|
|
|a spolupráce
|
653 |
|
|
|a komunikace
|
653 |
|
|
|a tolerance
|
653 |
|
|
|a Educational counseling
|
653 |
|
|
|a cooperation
|
653 |
|
|
|a communication
|
653 |
|
|
|a tolerance
|
653 |
|
|
|a empathy
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Kroutilová Nováková, Radana
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/45079
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|