Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kašparová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Zavřelová, Veronika (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 50 s.

Cover

LEADER 01681ntm a22004097u 4500
001 zp525
041 |a cze 
100 1 |a Kašparová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o. 
246 |a Analysis of marketing communications and proposal of new more effective marketing communications for the company Tescoma, s.r.o. 
260 |c 2005 
300 |a 50 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2015 
653 |a Marketingová komunikace - PR 
653 |a reklama 
653 |a osobní prodej 
653 |a sponzoring 
653 |a direct marketing 
653 |a podpora prodeje 
653 |a firma Tescoma s. r .o 
653 |a marketing communications 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
653 |a sponzoring 
653 |a sales promotion 
653 |a advertising 
653 |a the Tescoma company 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zavřelová, Veronika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35426  |y Plný text v Digitální knihovně UTB