|
|
|
|
LEADER |
01555ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp5247 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Havelková, Eva
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení
|
246 |
|
|
|a Theoretical part: The story of sushi from samurai to supermarket. Practical part: Corporate design of notional bar (restaurant, fast food) with application of author's visual contents.
|
260 |
|
|
|c 2008
|
300 |
|
|
|a 49 s., 13 s. obr,příloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Multimedia a design - Grafický design
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Multimedia and Design - Graphic Design
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav reklamní fotografie a grafiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Pouze v rámci univerzity
|
653 |
|
|
|a sushi
|
653 |
|
|
|a japonská kultura
|
653 |
|
|
|a ukiyo-e
|
653 |
|
|
|a japonismus
|
653 |
|
|
|a sushi
|
653 |
|
|
|a japanese culture
|
653 |
|
|
|a ukiyo-e
|
653 |
|
|
|a Japonism
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Eliška, Jiří
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/7633
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|