Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zoubková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 100 s. (127 093)

Cover

LEADER 01515ntm a22003977u 4500
001 zp52296
041 |a cze 
100 1 |a Zoubková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zaváděcí marketingové kampaně ve vybrané společnosti 
246 |a Project of Initial Marketing Campaign in the Selected Company 
260 |c 2020 
300 |a 100 s. (127 093) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a služba 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a zaváděcí kampaň 
653 |a reklama a propagace 
653 |a svatební společnost 
653 |a marketing mix 
653 |a service 
653 |a marketing communication 
653 |a launch campaign 
653 |a advertising 
653 |a promo-tion 
653 |a wedding company 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47473  |y Plný text v Digitální knihovně UTB