Plán marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE na rok 2019

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tůmová, Denisa (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 92 s.

Cover

LEADER 01476ntm a22003617u 4500
001 zp52288
041 |a cze 
100 1 |a Tůmová, Denisa  |4 dis 
245 1 0 |a Plán marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE na rok 2019 
246 |a Plan of Marketing Communication in the BUSEEBE Company for 2019 
260 |c 2019 
300 |a 92 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a plán marketingové komunikace 
653 |a positioning značky 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix communication tools 
653 |a marketing communication plan 
653 |a brand positioning 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44889  |y Plný text v Digitální knihovně UTB