|
|
|
|
LEADER |
01429ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp52285 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Škývarová, Iva
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Projekt vytvoření komunikačního plánu vybrané neziskové organizace
|
246 |
|
|
|a The Project to Create a Communication Plan Selected by a Non-Profit Organization
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 85 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a nezisková organizace
|
653 |
|
|
|a marketingová komunikace
|
653 |
|
|
|a komunikační plán
|
653 |
|
|
|a marketing neziskového sektoru
|
653 |
|
|
|a non - profit organization
|
653 |
|
|
|a marketing communication
|
653 |
|
|
|a marketing plan
|
653 |
|
|
|a marketing non - profit sector
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Benyahya, Petra
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/44888
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|