Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Schvandtnerová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 96 s.

Cover

LEADER 01456ntm a22003857u 4500
001 zp52279
041 |a slo 
100 1 |a Schvandtnerová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti 
246 |a Project to Improve Marketing Communication of a Selected Company 
260 |c 2019 
300 |a 96 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a internetový marketing 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a tools of marketing communication 
653 |a internet marketing 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTLE analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44885  |y Plný text v Digitální knihovně UTB