Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krkoška, Martin (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 86 s. (121 169)

Cover

LEADER 01407ntm a22003857u 4500
001 zp52226
041 |a cze 
100 1 |a Krkoška, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy 
246 |a Implementation of BSC Model into Marketing Strategy of Selected Company 
260 |c 2019 
300 |a 86 s. (121 169) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a implementace 
653 |a výkonnost 
653 |a měřítka výkonnosti 
653 |a Balanced Scorecard 
653 |a perspektivy 
653 |a Marketing 
653 |a implementation 
653 |a performance 
653 |a measuring the performance 
653 |a Balanced Scorecard 
653 |a perspectives 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44849  |y Plný text v Digitální knihovně UTB