Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hajdová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 131 s.

Cover

LEADER 01610ntm a22004337u 4500
001 zp52212
041 |a cze 
100 1 |a Hajdová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc 
246 |a The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in Dance Club Olymp Olomouc 
260 |c 2019 
300 |a 131 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a taneční klub 
653 |a analýza 
653 |a projekt 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Marketing Research 
653 |a Dance Club 
653 |a Analysis 
653 |a Project 
653 |a Marketing Communication Tools 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44839  |y Plný text v Digitální knihovně UTB