Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Červinková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 93 s.

Cover

LEADER 01848ntm a22005057u 4500
001 zp52210
041 |a cze 
100 1 |a Červinková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. 
246 |a Proposal for Use of the Selected Online Marketing Tools to Improve Sales at 4CITY s.r.o. 
260 |c 2019 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zefektivnění 
653 |a on-line marketing 
653 |a systém CRM v coudu 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a příležitost 
653 |a prodej 
653 |a nástroj 
653 |a marketingový mix 8P 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingová strategie 
653 |a klientský brief 
653 |a streamline 
653 |a online marketing 
653 |a system of cloud CRM 
653 |a advertising campaign 
653 |a opportunity 
653 |a sale 
653 |a tool 
653 |a marketing mix 8P 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing strategy 
653 |a client brief 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44837  |y Plný text v Digitální knihovně UTB