Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šlahař, Martin (Dissertant)
Other Authors: Tomancová, Lucie (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 88 s.

Cover

LEADER 01306ntm a22003617u 4500
001 zp52189
041 |a cze 
100 1 |a Šlahař, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o. 
246 |a Project of Marketing Communications in Company Alaris Czech Republic s.r.o. 
260 |c 2019 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikace 
653 |a marketing 
653 |a veletrhy 
653 |a výstavy 
653 |a konkurence 
653 |a communications 
653 |a marketing 
653 |a fairs 
653 |a exhibitions 
653 |a competition 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tomancová, Lucie  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44821  |y Plný text v Digitální knihovně UTB