Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Náplavová, Anežka (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 123,

Cover

LEADER 01371ntm a22003617u 4500
001 zp52163
041 |a cze 
100 1 |a Náplavová, Anežka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě 
246 |a The Project of Implementation Modern Marketing Trends in Wallachian Open Air Museum 
260 |c 2019 
300 |a 123, 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a QR kódy 
653 |a Valašské muzeum v přírodě 
653 |a location placement 
653 |a výstava 
653 |a geocaching 
653 |a QR codes 
653 |a Wallachian Open Air Museum 
653 |a location placement 
653 |a expo 
653 |a geocaching 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44803  |y Plný text v Digitální knihovně UTB