|
|
|
|
LEADER |
01076ntm a22002657u 4500 |
001 |
zp52124 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Trávníčková, Petra
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Využití dětského portfolia ve škole
|
246 |
|
|
|a Using the child's portfolio at school
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 99 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a dětské portfolio
|
653 |
|
|
|a pozitivistické a konstruktivistické pojetí dětského portfolia
|
653 |
|
|
|a child´s portfolio
|
653 |
|
|
|a pozitivist and konstruktivist concept of child´s portfolio
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/44781
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|