Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Divínová, Marcela (Dissertant)
Other Authors: Zelinský, Miroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 47 s., 16 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01602ntm a22004337u 4500
001 zp519
041 |a cze 
100 1 |a Divínová, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století 
246 |a From the suggestive to obscene - on the margin of "communicable" in advertising in 1990´s 
260 |c 2005 
300 |a 47 s., 16 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a reklama 
653 |a erotiká reklama 
653 |a lidské tělo 
653 |a ideál krásy 
653 |a medializace 
653 |a regulace reklamy 
653 |a lechtivý 
653 |a obscénní 
653 |a advertising 
653 |a erotic advertising 
653 |a human body 
653 |a beauty ideal 
653 |a madialization 
653 |a advertisement regulation 
653 |a sugestive 
653 |a obscene 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zelinský, Miroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35421  |y Plný text v Digitální knihovně UTB