Vývoj aplikace v 3D enginu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Knís, Aladár (Dissertant)
Other Authors: Pokorný, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 51 s.

Cover

LEADER 01144ntm a22003137u 4500
001 zp51779
041 |a cze 
100 1 |a Knís, Aladár  |4 dis 
245 1 0 |a Vývoj aplikace v 3D enginu 
246 |a Application Development in 3D Engine 
260 |c 2019 
300 |a 51 s. 
500 |a Studijní obor: Informační a řídicí technologie 
500 |a Studijní obor: Information and Control Technologies 
500 |a Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Unreal Engine 4 
653 |a Herný Engine 
653 |a Asset 
653 |a Blender 
653 |a Unreal Engine 4 
653 |a Game Engine 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pokorný, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44581  |y Plný text v Digitální knihovně UTB