|
|
|
|
LEADER |
01497ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp51724 |
041 |
|
|
|a slo
|
100 |
1 |
|
|a Šoltés, Adam
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Analýza vývoje trendů v předvolebních spotech za éry samostatné SR
|
246 |
|
|
|a 1. Theoretical Part: Analysis of Trend Development in Campaign Ads For the Era of the Independent SR 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length of at Least 20 min., directing
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 54 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ateliér Audiovize
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a politická kampaň
|
653 |
|
|
|a spot
|
653 |
|
|
|a reklama
|
653 |
|
|
|a hraný film
|
653 |
|
|
|a Slovensko
|
653 |
|
|
|a political campaign
|
653 |
|
|
|a campaign ad
|
653 |
|
|
|a ad
|
653 |
|
|
|a feature film
|
653 |
|
|
|a Slovakia
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Dvořáčková, Markéta
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/44555
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|