Analýza vývoje trendů v předvolebních spotech za éry samostatné SR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šoltés, Adam (Dissertant)
Other Authors: Dvořáčková, Markéta (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2019
Subjects:
ad
Physical Description: 54 s.

Cover

LEADER 01497ntm a22003617u 4500
001 zp51724
041 |a slo 
100 1 |a Šoltés, Adam  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vývoje trendů v předvolebních spotech za éry samostatné SR 
246 |a 1. Theoretical Part: Analysis of Trend Development in Campaign Ads For the Era of the Independent SR 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length of at Least 20 min., directing 
260 |c 2019 
300 |a 54 s. 
500 |a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika 
500 |a Studijní obor: Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a politická kampaň 
653 |a spot 
653 |a reklama 
653 |a hraný film 
653 |a Slovensko 
653 |a political campaign 
653 |a campaign ad 
653 |a ad 
653 |a feature film 
653 |a Slovakia 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Dvořáčková, Markéta  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44555  |y Plný text v Digitální knihovně UTB