Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pjajčík, Marián (Dissertant)
Other Authors: Vogeltanz, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
C#
Physical Description: 64 s. (62 087 znaků)

Cover

LEADER 01273ntm a22003497u 4500
001 zp51594
041 |a cze 
100 1 |a Pjajčík, Marián  |4 dis 
245 1 0 |a Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her 
246 |a The Use of the Xenko Game Engine for the Development of Computer Games 
260 |c 2019 
300 |a 64 s. (62 087 znaků) 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Xenko 
653 |a C# 
653 |a herní žánr 
653 |a herní engine 
653 |a game development 
653 |a Xenko 
653 |a C# 
653 |a game genre 
653 |a game engine 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vogeltanz, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44475  |y Plný text v Digitální knihovně UTB