Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trčková, Klára (Dissertant)
Other Authors: Petr Šafránková, Anna (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01334ntm a22003377u 4500
001 zp51466
041 |a cze 
100 1 |a Trčková, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků 
246 |a Teachers' Views on Support Measures in Relation to the Education of Socially Disadvantaged Pupils 
260 |c 2019 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociálně znevýhodněný žák 
653 |a romský žák 
653 |a podpůrná opatření 
653 |a vzdělání 
653 |a socially disadvantaged pupil 
653 |a Roma pupil 
653 |a supportive measures 
653 |a education 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petr Šafránková, Anna  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44382  |y Plný text v Digitální knihovně UTB