Branding a propagace Galerie plastik Hořice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gregor, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Bohuslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 55 s

Cover

LEADER 01253ntm a22003377u 4500
001 zp51464
041 |a cze 
100 1 |a Gregor, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Branding a propagace Galerie plastik Hořice 
246 |a Branding and Promotion of the Sculpture Gallery in Hořice 
260 |c 2019 
300 |a 55 s 
500 |a Studijní obor: Multimédia a design - Digitální design 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Digital Design 
500 |a Ústav: Ateliér Digitální design 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a vizuální identita 
653 |a marketing 
653 |a propagace 
653 |a brand 
653 |a visual identity 
653 |a marketing 
653 |a promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Stránský, Bohuslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44380  |y Plný text v Digitální knihovně UTB