Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Babica, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Nemeškal, Libor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 53 s. (74 206 znaků bez mezer)

Cover

LEADER 01653ntm a22004097u 4500
001 zp51406
041 |a cze 
100 1 |a Babica, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie) 
246 |a 1. Theoretical Part: Case Study: Film Speech in Advertising Films of Car Brands Volvo, Lamborghini, Fisker. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 10 Mins., Editing 
260 |c 2019 
300 |a 53 s. (74 206 znaků bez mezer) 
500 |a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Střihová skladba 
500 |a Studijní obor: Audiovisual Arts - Film Editing 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a výzkum uměním 
653 |a reklamní film 
653 |a střih 
653 |a analýza 
653 |a dramaturgie 
653 |a trojaktová struktura 
653 |a komparace 
653 |a research by art 
653 |a advertising film 
653 |a film editing 
653 |a analysis 
653 |a dramaturgy 
653 |a three-dimensional structure 
653 |a comparison 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Nemeškal, Libor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44342  |y Plný text v Digitální knihovně UTB