Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pokorný, Norbert (Dissertant)
Other Authors: Liebenberger, Július (Thesis advisor), Štěpánek, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 34 s. (43 164 znaků)

Cover

LEADER 01679ntm a22003977u 4500
001 zp51396
041 |a cze 
100 1 |a Pokorný, Norbert  |4 dis 
245 1 0 |a Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách 
246 |a 1. Theorethical Part: Case Study: Movie Language and Role of the Cinematographer in Video Game Design. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 Mins., Cinematohgraphy 
260 |c 2019 
300 |a 34 s. (43 164 znaků) 
500 |a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Kamera 
500 |a Studijní obor: Audiovisual Arts - Film Photography 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a kameraman 
653 |a počítačové hry 
653 |a technologie 
653 |a filmový jazyk 
653 |a role kameramana 
653 |a budoucnost filmu 
653 |a Director of Photography 
653 |a video games 
653 |a technology 
653 |a movie language 
653 |a role of the cinematog-rapher 
653 |a future of the movie 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Liebenberger, Július  |4 ths 
700 1 |a Štěpánek, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44333  |y Plný text v Digitální knihovně UTB