Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Eliášová, Iveta (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Iva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 41 s.

Cover

LEADER 01345ntm a22003617u 4500
001 zp51353
041 |a cze 
100 1 |a Eliášová, Iveta  |4 dis 
245 1 0 |a Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí 
246 |a The Importance of of Pre-school Education from the Perspective of Romany Parents 
260 |c 2019 
300 |a 41 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a předškolní vzdělávání 
653 |a Romové 
653 |a majorita 
653 |a minorita 
653 |a sociokulturně znevýhodněné prostředí 
653 |a pre-school education 
653 |a Roma 
653 |a majority 
653 |a minority 
653 |a socioculturally disadvantaged environment 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44294  |y Plný text v Digitální knihovně UTB