Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Blažek, Jan (Dissertant)
Other Authors: Šišková, Šárka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 58 stran

Cover

LEADER 01257ntm a22003377u 4500
001 zp513
041 |a cze 
100 1 |a Blažek, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike 
246 |a Analysis of relationship: teenagers and clothing brand Nike 
260 |c 2005 
300 |a 58 stran 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a oděvní značka 
653 |a Nike 
653 |a teenageři 
653 |a propagace 
653 |a clothing brand 
653 |a Nike 
653 |a teenagers 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šišková, Šárka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35416  |y Plný text v Digitální knihovně UTB