Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kořán, Šimon (Dissertant)
Other Authors: Skácel, Václav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 45 s. (39 086 znaků)

Cover

LEADER 01281ntm a22003377u 4500
001 zp51274
041 |a cze 
100 1 |a Kořán, Šimon  |4 dis 
245 1 0 |a Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce 
246 |a Visual Style and Promotion of a Product / Service / Event 
260 |c 2019 
300 |a 45 s. (39 086 znaků) 
500 |a Studijní obor: Multimédia a design - Digitální design 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Digital Design 
500 |a Ústav: Ateliér Digitální design 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Logo 
653 |a Corporate Identity 
653 |a Vizuální styl 
653 |a Značka 
653 |a Logo 
653 |a Corporate Identity 
653 |a Visual Style 
653 |a Branding 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Skácel, Václav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44241  |y Plný text v Digitální knihovně UTB