|
|
|
|
LEADER |
01383ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp51091 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Dolanská, Kristýna
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga
|
246 |
|
|
|a Inclusive Education from the Point of View of Teacher Assistants
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 68 s. (23233 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Inkluzivní vzdělávání
|
653 |
|
|
|a inkluze
|
653 |
|
|
|a inkluzivní škola
|
653 |
|
|
|a asistent pedagoga
|
653 |
|
|
|a spolupráce s aktéry inkluzivního vzdělávání
|
653 |
|
|
|a Inclusive education
|
653 |
|
|
|a inclusion
|
653 |
|
|
|a inclusive school
|
653 |
|
|
|a teaching assistant
|
653 |
|
|
|a collaboration with actors in inclusive education
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Hrnčiříková, Zuzana
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/44093
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|