Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dolanská, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Hrnčiříková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 68 s. (23233 znaků)

Cover

LEADER 01383ntm a22003617u 4500
001 zp51091
041 |a cze 
100 1 |a Dolanská, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga 
246 |a Inclusive Education from the Point of View of Teacher Assistants 
260 |c 2019 
300 |a 68 s. (23233 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Inkluzivní vzdělávání 
653 |a inkluze 
653 |a inkluzivní škola 
653 |a asistent pedagoga 
653 |a spolupráce s aktéry inkluzivního vzdělávání 
653 |a Inclusive education 
653 |a inclusion 
653 |a inclusive school 
653 |a teaching assistant 
653 |a collaboration with actors in inclusive education 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrnčiříková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/44093  |y Plný text v Digitální knihovně UTB