Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Balarinová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Navrátilová, Svatava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
man
Physical Description: 62 s., 12 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01305ntm a22003617u 4500
001 zp509
041 |a cze 
100 1 |a Balarinová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací 
246 |a Man and advetising or Man as an subject of advertising 
260 |c 2005 
300 |a 62 s., 12 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a identita 
653 |a média 
653 |a muž 
653 |a metrosexuál 
653 |a spotřebitel 
653 |a identity 
653 |a media 
653 |a man 
653 |a metrosexual 
653 |a consumer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Navrátilová, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35412  |y Plný text v Digitální knihovně UTB