|
|
|
|
LEADER |
01289ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp50877 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Korábková, Eliška
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy
|
246 |
|
|
|a Diagnosing Child's School Readiness in Kindergarten Conditions
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 53 s. (78 421 znaků).
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a školní připravenost
|
653 |
|
|
|a pedagogická diagnostika
|
653 |
|
|
|a diagnostická kompetence učitele
|
653 |
|
|
|a school readiness
|
653 |
|
|
|a pedagogical diagnosis
|
653 |
|
|
|a teacher's diagnosing competence
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Petrů Puhrová, Barbora
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/43921
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|