Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slížková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Vašíková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 92 s. (141 005 znaků)

Cover

LEADER 01393ntm a22003617u 4500
001 zp50845
041 |a cze 
100 1 |a Slížková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku 
246 |a Application of Storytelling Approach in Communication Competencies of Preschool Children 
260 |c 2019 
300 |a 92 s. (141 005 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační kompetence 
653 |a storytelling 
653 |a komunikace 
653 |a příběh 
653 |a narativní schopnosti 
653 |a communication competencies 
653 |a storytelling 
653 |a communication 
653 |a story 
653 |a narrative ability 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vašíková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43905  |y Plný text v Digitální knihovně UTB