Hodnocení koncepce desetileté školní docházky z pohledu učitelů mateřských škol

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Křivánková, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Málek, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 65 s.

Cover

LEADER 01242ntm a22002897u 4500
001 zp50816
041 |a cze 
100 1 |a Křivánková, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnocení koncepce desetileté školní docházky z pohledu učitelů mateřských škol 
246 |a Evaluation of the ten-year schooling concept from the point of view of nursery school teachers 
260 |c 2019 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a desetiletá školní docházka 
653 |a povinné předškolní vzdělávání 
653 |a 10 year school attendance 
653 |a mandatory pre-school education 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Málek, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43878  |y Plný text v Digitální knihovně UTB