Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bajgarová, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 59 s., 7 s. příloh

Cover

LEADER 01478ntm a22003377u 4500
001 zp508
041 |a cze 
100 1 |a Bajgarová, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize 
246 |a Non-profit Advertising Broadcasted on Statutary Television 
260 |c 2005 
300 |a 59 s., 7 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sociální reklama 
653 |a sociální marketing 
653 |a veřejnoprávní televize - Česká televize 
653 |a komunikační kampaně veřejně prospěšných projektů 
653 |a Non-profit advertising 
653 |a social marketing 
653 |a Česká televize - statutary television 
653 |a principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35411  |y Plný text v Digitální knihovně UTB