Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Arnoštová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Létalová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 40 s.

Cover

LEADER 01286ntm a22003137u 4500
001 zp507
041 |a cze 
100 1 |a Arnoštová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací 
246 |a Entrance of new communication agency on marketing communication market 
260 |c 2005 
300 |a 40 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační agentura 
653 |a komuikační mix 
653 |a trh komunikačních agentur 
653 |a communication agency 
653 |a comunication mix 
653 |a marketing communication market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Létalová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35410  |y Plný text v Digitální knihovně UTB