Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Borůvková Buková, Vlasta (Dissertant)
Other Authors Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageSlovak
Published 2018
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description55 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp50536
041 |a slo 
100 1 |a Borůvková Buková, Vlasta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci 
246 |a Analysis of Customer Contentment with the Use of Public Relations Tools in Selected Organization 
260 |c 2018 
300 |a 55 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Public relations 
653 |a marketing 
653 |a zákazníci 
653 |a eventy 
653 |a Sklep 33 
653 |a Public relations 
653 |a marketing 
653 |a customers 
653 |a events 
653 |a Sklep 33 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42590  |y Plný text v Digitální knihovně UTB