Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prokšíková, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 79 s. (127 041 znaků)

Cover

LEADER 01366ntm a22003617u 4500
001 zp50518
041 |a cze 
100 1 |a Prokšíková, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě 
246 |a The Attitude of 14 and 15 Years Old Children Towards Television and Television Advertising 
260 |c 2018 
300 |a 79 s. (127 041 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a televize 
653 |a pubescenti 
653 |a televizní reklama 
653 |a postoj 
653 |a advertising 
653 |a television 
653 |a teenagers 
653 |a TV advertisement 
653 |a attitude 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42576  |y Plný text v Digitální knihovně UTB