Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Strýčková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01417ntm a22003617u 4500
001 zp50390
041 |a cze 
100 1 |a Strýčková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie 
246 |a Identification of the Competitive Environment and Marketing Strategy Designing 
260 |c 2018 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a konkurence 
653 |a marketingová strategie 
653 |a internetový marketing 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a mapa tržního bojiště 
653 |a competition 
653 |a marketing strategy 
653 |a online marketing 
653 |a marketing research 
653 |a competitive map 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42490  |y Plný text v Digitální knihovně UTB