Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Schneider, Alan (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 66 s. (118 676 znaků)

Cover

LEADER 01468ntm a22003857u 4500
001 zp50388
041 |a cze 
100 1 |a Schneider, Alan  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře 
246 |a Perception of the Titular Sponsor's Brand by Sports Fans of the Opponent 
260 |c 2018 
300 |a 66 s. (118 676 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sponzoring 
653 |a titulární sponzor 
653 |a vnímání značky 
653 |a sportovní marketing 
653 |a sportovní fanoušek 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Sponsorship 
653 |a titular sponsor 
653 |a brand perception 
653 |a sports marketing 
653 |a sports fan 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42488  |y Plný text v Digitální knihovně UTB