Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Řandová, Jana (Dissertant)
Other Authors Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2018
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description82 s. (107 377 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp50385
041 |a cze 
100 1 |a Řandová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů 
246 |a The Influence of the Culture of Food Sales on the Purchasing Behaviour of the Oldest Czech Seniors 
260 |c 2018 
300 |a 82 s. (107 377 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a nákupní chování 
653 |a segmentace trhu 
653 |a senior 
653 |a marketing research 
653 |a buying behavior 
653 |a market segmentation 
653 |a senior 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42485  |y Plný text v Digitální knihovně UTB