Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kotrbatá, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
CSR
Physical Description: 88 s. 130 720 znaků

Cover

LEADER 01500ntm a22003857u 4500
001 zp50367
041 |a cze 
100 1 |a Kotrbatá, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci 
246 |a Corporate Social Responsibility and Its Influence on Corporate Image and Reputation 
260 |c 2018 
300 |a 88 s. 130 720 znaků 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a CSR 
653 |a reputace firmy 
653 |a firemní image 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a kvantitativní výzkum 
653 |a corporate social responsibility 
653 |a CSR 
653 |a corporate reputation 
653 |a corporate image 
653 |a marketing research 
653 |a quantitative research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42473  |y Plný text v Digitální knihovně UTB