Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanzelková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
B2B
SRM
Physical Description: 85 s.

Cover

LEADER 01652ntm a22004337u 4500
001 zp50347
041 |a cze 
100 1 |a Hanzelková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s. 
246 |a The Role of Emotions in Marketing Communication of Laboratory Equipment Distributor P-LAB a.s. 
260 |c 2018 
300 |a 85 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Business-to-business 
653 |a B2B 
653 |a emoce 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing dodavatelsko-odběratelských vztahů 
653 |a neuromarketing 
653 |a nákupní rozhodování 
653 |a Business-to-business 
653 |a B2B 
653 |a emotions 
653 |a marketing communication 
653 |a supplier relationship management 
653 |a SRM 
653 |a /buyer-seller relationship 
653 |a neuromarketing 
653 |a making buying decision 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42464  |y Plný text v Digitální knihovně UTB