Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Halíček, Josef (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 89 s. (144 102 znaků)

Cover

LEADER 01388ntm a22003617u 4500
001 zp50346
041 |a cze 
100 1 |a Halíček, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby 
246 |a Transformation of the Product Marketing Strategy into the Marketing Strategy of the Service 
260 |c 2018 
300 |a 89 s. (144 102 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a služby 
653 |a cenotvorba 
653 |a předplatné 
653 |a software 
653 |a Marketing communication 
653 |a services 
653 |a pricing 
653 |a subscription 
653 |a software 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42463  |y Plný text v Digitální knihovně UTB