Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čapek, Josef (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
RTB
Physical Description: 82 s. (102 414 znaků)

Cover

LEADER 01443ntm a22003617u 4500
001 zp50344
041 |a cze 
100 1 |a Čapek, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí 
246 |a Programatic Shopping of Media Space Versus Standard Purchase Models in Digital Environment 
260 |c 2018 
300 |a 82 s. (102 414 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a RTB 
653 |a programatický nákup 
653 |a PPC systémy 
653 |a nákupní modely 
653 |a reklama na in-ternetu 
653 |a RTB 
653 |a Programmatic Purchase 
653 |a PPC Systems 
653 |a Purchasing Models 
653 |a Advertising on the Internet 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42461  |y Plný text v Digitální knihovně UTB