Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Beránek, Patrik (Dissertant)
Other Authors: Šviráková, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 85 s.

Cover

LEADER 01530ntm a22003857u 4500
001 zp50342
041 |a cze 
100 1 |a Beránek, Patrik  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích 
246 |a Analysis of Software for Project Management in Marketing Communications 
260 |c 2018 
300 |a 85 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a projekt 
653 |a projektové řízení 
653 |a nezávislí profesionálové 
653 |a softwarové nástroje pro řízení projektů 
653 |a vhodný nástroj pro řízení projektů 
653 |a Trello 
653 |a project 
653 |a project management 
653 |a independent professionals 
653 |a software tools for project management 
653 |a suitable project management tool 
653 |a Trello 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šviráková, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42459  |y Plný text v Digitální knihovně UTB