Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Molnár, Štefan (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 89 s. (116 556 znakov)

Cover

LEADER 01464ntm a22003857u 4500
001 zp50312
041 |a cze 
100 1 |a Molnár, Štefan  |4 dis 
245 1 0 |a Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů 
246 |a Functional Application of Viral Marketing in the Field of Energy Drinks 
260 |c 2018 
300 |a 89 s. (116 556 znakov) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a virálny marketing 
653 |a virálne video 
653 |a televízny spot 
653 |a energetické nápoje 
653 |a Rockstar Energy Drink 
653 |a sociálne siete 
653 |a viral marketing 
653 |a viral video 
653 |a televison spot 
653 |a energy drinks 
653 |a Rockstar Energy Drink 
653 |a social networks 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42438  |y Plný text v Digitální knihovně UTB