Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Michalíková, Šárka (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 108 s. (161 229 znaků)

Cover

LEADER 01464ntm a22003857u 4500
001 zp50309
041 |a cze 
100 1 |a Michalíková, Šárka  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image 
246 |a Communication Tools of Faculty of Technology and Their Influence on the Image 
260 |c 2018 
300 |a 108 s. (161 229 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing vysoké školy 
653 |a image 
653 |a image fakulty 
653 |a brand 
653 |a potenciální studenti 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a university marketing 
653 |a image 
653 |a image of faculty 
653 |a brand 
653 |a potential students 
653 |a marketing communications 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42436  |y Plný text v Digitální knihovně UTB