Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovalčíková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 110 s. (145 648 znaků)

Cover

LEADER 01392ntm a22003377u 4500
001 zp50299
041 |a cze 
100 1 |a Kovalčíková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o. 
246 |a Selected Tools of the Communication Mix of the Company MANDS International, s.r.o. 
260 |c 2018 
300 |a 110 s. (145 648 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a komunikační strategie 
653 |a pneumatiky 
653 |a marketing communication 
653 |a tools of the communication mix 
653 |a communication strategy 
653 |a tyres 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42429  |y Plný text v Digitální knihovně UTB