Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovácsová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 115 s. (179 781 znaků)

Cover

LEADER 01489ntm a22003857u 4500
001 zp50298
041 |a cze 
100 1 |a Kovácsová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť 
246 |a Marketing and Communication Strategy of a Cookbook S Jídlem Roste Chuť 
260 |c 2018 
300 |a 115 s. (179 781 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a strategické plánování 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační strategie 
653 |a komunikační mix 
653 |a kuchařka 
653 |a strategic planning 
653 |a marketing strategy 
653 |a communication strategy 
653 |a marketing mix 
653 |a communi-cation mix 
653 |a cookbook 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42428  |y Plný text v Digitální knihovně UTB