Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořáková, Gabriela (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 89 s.

Cover

LEADER 01399ntm a22003617u 4500
001 zp50283
041 |a cze 
100 1 |a Dvořáková, Gabriela  |4 dis 
245 1 0 |a Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch 
246 |a Influencer Marketing on Social Network Instagram focused on Travel Industry 
260 |c 2018 
300 |a 89 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a influencer marketing 
653 |a influencer 
653 |a Instagram 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a cestovní ruch 
653 |a influencer marketing 
653 |a influencer 
653 |a Instagram 
653 |a communication of marketing 
653 |a travel industry 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42420  |y Plný text v Digitální knihovně UTB