LEADER 02104ntm a22006977u 4500
001 zp50081
041 |a cze 
100 1 |a Parks, Pavlína  |4 dis 
245 1 0 |a Pozitiva a negativa multikulturní rodinné výchovy 
246 |a Pros and Cons of Upbringing in Multicultural Family 
260 |c 2018 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Akulturace 
653 |a bilingvní rodina 
653 |a bilingvismus 
653 |a dvojrasovost 
653 |a dvojjazyčnost 
653 |a interkulturní partnerství 
653 |a identita 
653 |a kultura 
653 |a kulturní identita 
653 |a mateřský jazyk 
653 |a multikulturalita 
653 |a multikulturní společnost 
653 |a multikulturní rodina 
653 |a multikulturní výchova 
653 |a předsudky 
653 |a rasa 
653 |a rasismus 
653 |a stereotypy 
653 |a tradice 
653 |a Aculturation 
653 |a bilingualism 
653 |a bilingualism 
653 |a duality 
653 |a bilingualism 
653 |a intercultural partnership 
653 |a identity 
653 |a culture 
653 |a cultural identity 
653 |a mother tongue 
653 |a multiculturalism 
653 |a multicultural society 
653 |a multicultural family 
653 |a multicultural education 
653 |a prejudice 
653 |a race 
653 |a racism 
653 |a stereotypes 
653 |a traditions 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bakošová, Zlatica  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42273  |y Plný text v Digitální knihovně UTB